Kuchnia

Budyniowe naleśniki z komosą ryżową

Pomimo tego, że zwykle robię podwójną porcję ciasta na naleśniki, to bardzo często wychodzi ich za mało. Taki jest urok posiadania dużej rodziny. Tym razem mąż musiał obejść się smakiem. Dzieci stwierdziły, że następnym razem powinnam zrobić potrójną porcję. Jeśli to będą budyniowe naleśniki, to na pewno znów szybko znikną z talerzy.

Tym razem do naleśników dodałam ugotowaną komosę ryżową. Może ciasto nie jest przez to gładkie i naleśniki wychodzą trochę grubsze, ale za to są dużo zdrowsze od tradycyjnych naleśników. Komosa ryżowa jest jednym z najzdrowszych zbóż i warto włączyć ją do diety naszej rodziny. Quinoa jest bogatym źródłem białka, żelaza, fosforu czy kwasu foliowego.

Potrzebne składniki (na 3-4 naleśniki):

  • pół szklanki ugotowanej komosy ryżowej
  • torebka budyniu waniliowego (40g)
  • jajko
  • 100ml wody lub mleka roślinnego
  • łyżeczka oleju

Sposób przygotowania:

Składniki miksujemy i smażymy naleśniki na rozgrzanej patelni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back To Top