Kuchnia Przepisy dla maluchów

Wegańskie, bezglutenowe minipancakes

Po trzech pierwszych dniach szkoły i przedszkola widzę, że placki rano sprawdzają się lepiej niż owsianka. Łatwiej je wrzucić do buzi między ubieraniem skarpetek. No i można je dodać do śniadaniówki, a nawet zapakować do zjedzenia w aucie największemu maruderowi we wstawaniu (tą konkurencję wygrywa u nas Aniela).
A te minipancakes dzięki dodatkowo mąki z ciecierzycy zawierają też białko (i żelazo), dzięki czemu zapobiegamy nagłemu skokowi insuliny i zwiększamy sytość posiłku.
Małe placuszki a same plusy.

Potrzebne składniki:

  • banan
  • pół szklanki wody lub mleka roślinnego
  • pół szklanki wody lub mleka roślinnego
  • pół szklanki mąki z ciecierzycy
  • pół szklanki mąki jaglanej (zmieliłam kaszę)
  • łyżka oleju
  • łyżeczka proszku do pieczenia

Sposób przygotowania:

Banana miksujemy z wodą lub mlekiem. Dodajemy resztę składników i mieszamy. Smażymy malutkie placuszki po minucie z każdej strony. Podajemy z owocami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back To Top